Alla inlägg under december 2009

Av Linn - 11 december 2009 23:56


...eftersom min dator krånglat så mycket!


Förhoppningsvis kommer det bli bättre på den fronten, har tänkt tömma den o installera om och spara alla viktiga grejer på en extern hårddisk.


Nu är vi i full gång med julstök här hemma, det plockas fram julpynt eftersom och klappar slås in, trots att den lilla snö som kommit har regnat bort så kanske det kan bli lite julstämning till slut ändå.


Om någon har tips på vart man kan hitta vanliga gardinlängder i 220 cm's längd i lite mörkare rött, åt det vinröda håller så skulle jag bli jätteglad!

Gärna lite glest tyg, linne eller fusk-linne.


Jag har länge funderat på vilka julgardiner jag skulle trivas bäst med i vårt kök, och har nu efter att ha provat lite olika varianter insett att just nåt vinrödaktigt skulle nog bli bäst. :-)


Presentation


Glad tjej som skriver om livet på landet, husfix,
islandshästar, mat och livet i allmänhet,eller synnerhet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards