Alla inlägg under maj 2011

Av Linn - 19 maj 2011 01:30


Tävla och vinn 40 par (!!) skor  med Brandos.se och TLC sverige!


Jag brukar sällan delta i diverse tävlingar på nätet, men den här kunde jag inte låta bli när jag såg den på facebook! Tänkte senast idag på att under tiden jag nu varit långtidssjukskriven så har jag inte haft råd att kosta på mig ett enda par skor och alla jag har börjar vara rejält trasiga o utnötta. Måste köpa massor av nya skor, stövlar, kängor och dyrt lärt det bli.. taskigt läge att vara utan inkomst :-/


Jag lär aldrig ha sån tur att jag vinner, men OM, så... :-)

Jag skulle blanda hejvilt mellan sneakers, vinterkängor, gummistövlar, sandaler, högklackade fest-skor, rid-jodhpurs, vibram five fingers, ballerinor, gymskor, promenadskor och så vidare i all evinnerlighet, skulle nog välja nåt par till min älskade sambo som försörjer mig under min tid som sjuk, och min älskade mamma, hon gillar skor lika mycket som jag! :-)


Shoes can make any woman happy! :)

(jag har med bestämdhet förklarat för min sambo att när vi renoverar garderober och klädkammare så SKA det finnas plats för  massor med skor av alla slag, jag planerar köpa maaaaassor av skor så fort jag är pigg nog att kunna jobba igen

:-))


Här kan ni hitta tävlingen, om ni inte redan gjort det.. :)

http://www.tlcsverige.se/tavling


Presentation


Glad tjej som skriver om livet på landet, husfix,
islandshästar, mat och livet i allmänhet,eller synnerhet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards