Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Linn - 4 juni 2010 21:17

Jag är nog inte tillräckligt inrutad i det här med att blogga ännu,

jag glömde nämligen bort att jag hade en! :-P


Nu ska jag försöka bli bättre på den fronten, men det tar nog ett tag innan jag får in det i den dagliga rutinen, som jag egentligen vill att det ska vara.

En tanke här, en funderingen på kvällen, en reflektion på morgonen, en bild på något som hänt under dan osv..


Det har hänt massor sedan senast, jag har börjat läsa upp lite kurser på Komvux och trivs jättebra med det, än om det är enormt jobbigt emellanåt när värken gör sig mer än påmind.


En av våra älskade katter, Sotis, har varit akut sjuk och haft kristaller i urinröret som hade slammat igen och det var tur att vi fick ordning på det med hjälp av en otroligt duktig vetrinär för det såg illa ut ett tag.

Nu är han helt frisk igen tack o lov, och har fått byta ut sitt foder (Hair & skin från Royal Canin) mot ett foder från Hill's som man köper hos vetrinären, för kastrerade hankatter.


En av våra tre islandshästar, Lycka, har också varit allvarligt sjuk. Hon fick kolik och det krävdes intensivvård av henne dygnet runt här hemma i en vecka ungefär och ett par vetrinärbesök för att bli helt frisk men nu är även hon pigg som en mört igen :-)





Presentation


Glad tjej som skriver om livet på landet, husfix,
islandshästar, mat och livet i allmänhet,eller synnerhet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards